پرشین لاین

جدید ترین مطالب روز دنیا

پرشین لاین

جدید ترین مطالب روز دنیا

پرشین لاین
شما جدید ترین مطالب روز دنیا را می توانید در سایت پرشین لاین مشاهده نمایید ،عکس ،بیوگرافی و... مشاهده کنید
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۹۷، ۰۰:۱۴ - ashkan ............
    wooooow
دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۵ ب.ظ

دانلود آهنگ بی نقاب (من) از حصین

دانلود آهنگ بی نقاب (من) از حصین

persianline.ir|پرشین لاین

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید بی نقاب (من) از حصین

صورتِ بی نقاب
دو تا چشمِ نیمه خواب
با خدا بی حساب
یه زمینِ بی حصار
اینا یعنی من منم
یعنی کم یعنی دقیقاً دوستی که غریبم
روزام سخته ولی دنیام شیرین
تلخی رنگه ای کاش کی نی
رو تنِ تقویمم من اینو فمیدم
یه دنیاس که یه روز همه پس میدن
گرون واسه خودم یه بوم واسه خدا
با رنگهای قشنگ نه رنگای گلها
عمیقتر ببین یه دستم سفیدپس
از من بپرس یا سنگر بگیر
تو جنگم که خون با خاکش
گِل میوش حرف من درختش دلِت
انتقام تا رنگش بره نگام کن یه کم نه از پنجره
سکوت کن دیگه روی سادگی ندو سکوت کن میفهمی واقعیتو
اخم کن بهش لمس کن بچش تلخیشو وقتی که دست خورد بهش


دانلود با کیفیت بالا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
<-- اسکرولی--!> <-- لایت --!> <-- بالا چپ --!>