پرشین لاین

جدید ترین مطالب روز دنیا

پرشین لاین

جدید ترین مطالب روز دنیا

پرشین لاین
شما جدید ترین مطالب روز دنیا را می توانید در سایت پرشین لاین مشاهده نمایید ،عکس ،بیوگرافی و... مشاهده کنید
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۹۷، ۰۰:۱۴ - ashkan ............
    wooooow
شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۵ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید چارتار بنام آدینه

دانلود آهنگ جدید چارتار بنام آدینه + متن آهنگ

Download New Music Chaartaar – Adineh

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

persianline.ir|پرشین لاین

دانلود آهنگ جدید چارتار بنام آدینه

متن آهنگ آدینه چارتار

میگدازد سینه من سینه ام آیینه ی من پس کجا جویم تورا
من که سرتاسر خموشم مست بی اندازه نوشم
پس کجا جویم تورا پس کجا جویم تورا
من که شیدا شدنم محو پیدا شدنم
عابری گم شده در کوی رها شدنم
من که سرتاسر خموشم مست بی اندازه نوشم
پس کجا جویم تورا پس کجا جویم تورا
من به خوابی که آدینه دیدم شاعری مرده در سینه دیدم
نغمه ای بر لب این شوق صدا شدنم
من که سرتاسر خموشم مست بی اندازه نوشم
پس کجا جویم تورا پس کجا جویم تورا


دانلود با کیفیت بالا


دانلود با کیفیت متوسط

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
<-- اسکرولی--!> <-- لایت --!> <-- بالا چپ --!>