پرشین لاین

جدید ترین مطالب روز دنیا

پرشین لاین

جدید ترین مطالب روز دنیا

پرشین لاین
شما جدید ترین مطالب روز دنیا را می توانید در سایت پرشین لاین مشاهده نمایید ،عکس ،بیوگرافی و... مشاهده کنید
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۹۷، ۰۰:۱۴ - ashkan ............
    wooooow

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام دلمو میدم بهت + متن آهنگ

Download New Music Meysam Ebrahimi – Delamo Midam Behet

پرشین لاین | persianline.ir

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام دلمو میدم بهت

متن آهنگ دلمو میدم بهت میثم ابراهیمی

دامو میدم بهت نکنه دلت بره

جفت میشه دلم با دلت اگه دلت پا بده

نبوده دست خودم که عاشق تو شدم کار دادی دست دلم

به تو بسته دلم

تورو میخوام از دست ندم دلتو بگیرم پس ندم

تو عشق دل و جون منی نمیزارم بری دل بکنی

تو آسمونا دنبال تو میگردم ولی رو زمینی

عشقم نمیشه ازتو دل کند نمیشه بی تو موندن عاشقت بودم هستم

عشقم نمیشه ازتو دل کند نمیشه بی تو موندن دلو میبره چشمات از من


دانلود با کیفیت بالا


دانلود با کیفیت متوسط

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
<-- اسکرولی--!> <-- لایت --!> <-- بالا چپ --!>