پرشین لاین

جدید ترین مطالب روز دنیا

پرشین لاین

جدید ترین مطالب روز دنیا

پرشین لاین
شما جدید ترین مطالب روز دنیا را می توانید در سایت پرشین لاین مشاهده نمایید ،عکس ،بیوگرافی و... مشاهده کنید
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۹۷، ۰۰:۱۴ - ashkan ............
    wooooow
چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام به کی پز میدی

دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام به کی پز میدی با کیفیت بالا

Download New Song By Hoorosh Band Called In Be Ki Poz Midi

پرشین لاین | persianline.ir

متن آهنگ به کی پز میدی از هوروش بند

 

نگو نه به دلم نگو نه نمیخوام به این زودی برم
من همونم همونی که تا آخرش گفت میمونم
دلمو دزدیدی به کی پز میدی
به منی که واسه تو بد زمین خوردم که تو وایسی
اسم تو آوردم رو تو قسم خوردم

♪♪♫♫♪♪♯ هوروش باند ♪♪♫♫♪♪♯
منی که از روز اول هم اینجوری میخواست
دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم
تو کوچه پس کوچه ی شهر عشق تو رو جار بزنم
وقتی تو میخندی میخوام دلمو از جاش بکنم
اونی که جون میده برات آره منم آره منم
دلم میخواد پیش من باشی تا ابد تا جونم بگه برات
نمیتونم بمونم بی تو نرو نه نزار اشک من دراد

♪♪♫♫♪♪♯ به کی پز میدی ♪♪♫♫♪♪♯
دلم میخواد پیش من باشی تا ابد تا جونم بگه برات
نمیتونم بمونم بی تو نگو نه نزار اشک من دراد
دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم
تو کوچه پس کوچه ی شهر عشق تو رو جار بزنم
وقتی تو میخندی میخوام دلمو از جاش بکنم
اونی که جون میده برات آره منم آره منم


دانلود با کیفیت بالا


دانلود با کیفیت متوسط

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
<-- اسکرولی--!> <-- لایت --!> <-- بالا چپ --!>