پرشین لاین

جدید ترین مطالب روز دنیا

پرشین لاین

جدید ترین مطالب روز دنیا

پرشین لاین
شما جدید ترین مطالب روز دنیا را می توانید در سایت پرشین لاین مشاهده نمایید ،عکس ،بیوگرافی و... مشاهده کنید
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۹۷، ۰۰:۱۴ - ashkan ............
    wooooow
سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید یاسین ترکی بنام خیلی جالبه

دانلود اهنگ یاسین ترکی بنام خیلی جالبه

دانلود آهنگ جدید یاسین ترکی بنام خیلی جالبه با کیفیت بالا

Download New Song By Yasin Torki Called Kheyli Jalebe

پرشین لاین | persianline.ir

متن آهنگ خیلی جالبه از یاسین ترکی

ترانه و شعر آهنگ خیلی جالبه یاسین ترکی

تا هر حرفی میزدم میگرفت هی دست پیش همش با حرفای بی معنیش میزد پیش
راه میومدم سر علاقه م من که با هر چیش رفت ولی این شبا میپره تلخیش

جالبه که آخر همه ی اینا شدم آدم بده علاقه ی زیادی نشون دادنه خودم دلشو زده
دیگه داره باورم میشه که بدونه من راحتتره از عکساش این روزا معلومه خیلی داره بهش خوش میگذره

تکست آهنگ خیلی جالبه یاسین ترکی

هی میباختم بازی رو که اون ببره و نفهمید نفهمیدم چی تو خودش دید که تو من نمیدید
هی با سلیقش راه اومدم همیشه هی کوتاه اومدم تا فهمید خیلی دوسش داشتم هوا ورش داشت رفت

جالبه که آخر همه ی اینا شدم آدم بده علاقه ی زیادی نشون دادنه خودم دلشو زده
دیگه داره باورم میشه که بدونه من راحتتره از عکساش این روزا معلومه خیلی داره بهش خوش میگذره


دانلود با کیفیت بالا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
<-- اسکرولی--!> <-- لایت --!> <-- بالا چپ --!>