پرشین لاین

جدید ترین مطالب روز دنیا

پرشین لاین

جدید ترین مطالب روز دنیا

پرشین لاین
شما جدید ترین مطالب روز دنیا را می توانید در سایت پرشین لاین مشاهده نمایید ،عکس ،بیوگرافی و... مشاهده کنید
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۹۷، ۰۰:۱۴ - ashkan ............
    wooooow



دل نوشته های عاشقانه و غمگین مخصوص سال 97 +عکس

پرشین لاین| persianline.ir




  • ‏کنـارِ اون کـسـى کـه میـتـونـى
    خـودت باشـى و نـقـش بـازى
    نکنـى بـمـون و از دستـش نـده
    بهشـت همونـجاسـت :) ♡


    برا کسی که رفت سجده نکن


    نماز میت سجده ندازه


  • \
  • کاشکی ...
    هیچ دلی شکستنی نبود ...

    ﻫﺮ ﺁﻧﭽﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ

    ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﻧﻤﺎﻧﺪ ﻭ ﺭﻓﺖ

    ﺍﻣﯿﺪ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺍﮔﺮ ﺗﻮﯾﯽ!

    ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﺑﻤﺎﻥ...


    گران گشتم به چشمش
    بس که رفتم بی سبب سویش

    مرا زین پای بی فرمان
    چه ها بر سر نمی آید؟



    در حالِ دوست داشتن
    تو ام مثل:
    "پیچکِ بى دیوار ..."


    فروغ فرخزاد


  • کاش آن "مقصدی" بودم،

    که تو را مشتاقِ رفتن کرد...



    تمام حجمِ دلم را

    تــو اشغال کرده ای

    به اندازه تمام حجم دلم

    دوستت دارم


    persianline.ir

    موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۸

    نظرات (۱)

    عکساشون خیلی خوب بودن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    <-- اسکرولی--!> <-- لایت --!> <-- بالا چپ --!>