پرشین لاین

جدید ترین مطالب روز دنیا

پرشین لاین

جدید ترین مطالب روز دنیا

پرشین لاین
شما جدید ترین مطالب روز دنیا را می توانید در سایت پرشین لاین مشاهده نمایید ،عکس ،بیوگرافی و... مشاهده کنید
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۷ مهر ۹۷، ۰۰:۱۴ - ashkan ............
    wooooow
شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۸ ب.ظ

طرز تهیه کیک اسفناج

 

درست کردن کیک اسفناج,نحوه پخت کیک اسفناج

روش پخت کیک اسفناج

 

مواد لازم برای تهیه کیک اسفناج :

تخم مرغ  3 عدد 
آرد  دو لیوان 
شکر   یک لیوان
 روغن نصف لیوان 
پوره اسفناج یک لیوان
بکینگ پودر دو قاشق مرباخوری
هل یک قاشق مرباخوری
گلاب کمی

 

طرز تهیه کیک اسفناج :

امروز با همان روش کیک اسفنجی درست کردم زرده و سفیده را جدا کردم سفیده را آنقدر زدم که جای پره های همزن بماند بعد از آن با شکر زدم مثل کرم شد زرده ها را با هل و روغن حسابی زدم و بعد کم کم به سفیده ها اضافه کردم بعد یک لیوان پوره اسفناج اضافه کردم و در آخر دو تا لیوان آرد دو قاشق مرباخوری بکینگ پودر الک کردم دورانی با لیسک هم زدم سپس داخل قالب چرب شده  و در فر دمای 180 درجه به مدت 45 دقیقه قرار دادم.

 

نکته برای پخت کیک اسفناج :

اسفناج را با کمی آب به مدت ده دقیقه روی حرارت گذاشتم تا پخت و بعد از سرد شدن داخل مخلوط کن ریختم و پوره کردم و به مواد کیک اضافه کردم.

 

گردآوری: بخش آشپزی بیتوته

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
<-- اسکرولی--!> <-- لایت --!> <-- بالا چپ --!>